Ресторан „Lоve“: Од ова лето во Скопје ќе уживаме под магично ѕвездено небо!

Ова лето во Скопје, започнува Вашата и наша вкусна приказна наречена „Løve“ (Лав). Тимот на веќе добро познатиот – Аlikas Wedding Center отвора нов...

Славиме 10 успешни години на македонскиот пазар и целиме кон уште посветла заедничка иднина.

Славиме 10 успешни години на македонскиот пазар и целиме кон уште посветла заедничка иднина. Успешната приказна на брендот Халкбанк АД Скопје, која започна на...

Маја готви од А до Ш: Ч како чорбица во три бои

Стигнати сме до чудни букви, буквата Ч е денес на ред. Ч- ЧУДО! Така беше на бушава азбука! Кај мене е Ч- Чораба –...

Зошто носиме фармерки на 28 Април – ден за борба против сексуалното насилство

Секоја година на последна среда од месец април се обележува т.н. Denim Day чија цел е да придонесе во капањата за подигање на свесност...

Прашај пријателка: 3 девојки споделија како ја негуваат својата кожа

Често на социјални медиуми гледаме најразлични рутини за нега на кожа. Тие се во 2, 3, 5, 10... 1000 чекори. Од друга страна има...

Новиот македонски бренд ТОСКА: Нудиме смиреност во време на врева

Од појавувањето на пазарот „ни фати око“, новиот бренд ТОСКА. Така одлучивме да ја прашаме за истиот неговата дизајнерка Ања Макеска. Брендот постои од годинва, почнат во најхаотичната година која ја знаеме. Неговите парчиња облека се смирени, во крем, кафени и црни тонови, но сепак различни и модерни. Навистина не радува идејата и нејзината реализација.

Ја прашавме Ања, како дојде на идеја да го креира брендот и кој “стои” зад него? „Сите сме биле учени дека треба да почитуваме авторитети, но јас сум поборник на друга максима дека секогаш треба “to question authority”. Па, така и почна целата приказна околу брендот. Идејата на брендот е да одговори на оние клиенти кои постојано во животот и работата прашуваат зошто да и зошто не? Зад Toska стојат многу луѓе кои ме инспирираа конечно да го остварам мојот сон. Да им противречам на авторитети кои “знаат”  дека некои соништа не се вредни да се сонуваат или некои професии немаат иднина. Сметам дека соновите кои ги сонуваш секој ден вредат да пробаш да ги оствариш, дури и по пат да не успееш. “беше нејзиниот одговор.

Фото: Александра Костадиновска за TOSKA

Според неа, зад брендот стои се што е таа: мајка и, Кундера, Бертранд Расел, Talking Heads, Benjamin Clementine, Архангел, патерни во природата…

Во периодот на хаос, според дизајнерката, Тoska треба да донесе смиреност. Таа вели дека имаме премногу “noise” во нашето секојдневие, информации кои се неважни, но сепак ни се пласирани, не окупираат и дефокусираат. Toska се труди да ги потенцира спротивните вредности. Во свет на врева и дезинформација да го направи животот на клиентите едноствен, смирен и фокусиран на нештата кои значат. Сакам клиентите да се врзат за парчињата на едно емоцинално ниво, на тој начин јас се чувствувам одговорно за мојата работа.

Фото: Александра Костадиновска за TOSKA

Се лажеме ли, или во Македонија (конечно) дојде трендот да поддржуваме локални креативци и да купуваме локално?

Мислам дека не смее да биде тренд купувањето локално. Сметам дека заедницата или припаѓањето некаде е многу важно. Емаптијата исто така. Така што би ми било жал да купувањето локално се смета за некаков тренд, а не за нешто кое природно ни доаѓа.“-ни одговори Макеска.

Со оглед на ситуацијата, македонките сепак купуваат облека и ги поддржуваат брендовите. Брендот Тоска започна да работи во една нова, не многу поволна ситуација но, истовремено предизвикувачка. Тие велат дека ова е ситуација во која може да бидеме пионери, иноватори и да влијаеме врз системските промени кои очајно се потребни.

Фото: Александра Костадиновска за TOSKA

„Но, во овие времиња во кои моментално се наоѓаат многу мали бизниси сметам дека можноста за пивотирање и адаптирање на новата ситуација не зависи само од идеите, туку и од можностите. Така што верувам дека треба да им се даде шанса на луѓето кои знаат да имаат можност да  менуваат, да се искажат и да даваат идеи, нештата кои нефукнционираат да не постојат,“-додава дизајнерката. Така, според неа, ова е тест период за брендот и за идејата, кој досега успешно го решава проблемот на многу девојки. 

Со оглед на тоа што сега почнуваат, ги прашавме што е нивната дефиниција за успех?„Многу од претприемачите во својата кариера, најчесто мораат да се соочат со круцијална раскрсница на патот кон успехот. Каде мораат да изберат помеѓу нивната индивидуаност/слобода т.е. сопствен морален компас или комерцијален успех па, некогаш и онаа поговорка целта ги оправдува средствата. Јас сум убедена дека оние кои го бираат првиот избор се секогаш за мене успешни, дури и да не е тоа успехот кој сите го вреднуваат т.е. општо прифатената дефиниција за успех.“

Успешен проект според дизајнерката на ТОСКА е самата мисла за следен проект.

Доколку ви се допадна разговорот (и фотографиите) можете да си нарачате на сајтот www.thisistoska.com и секако на инстаграм https://www.instagram.com/thisistoska/

Услови за преземање на содржината
Објавите на nea.mk се оригинални содржини креирани од нашите автори. Забрането е преземање без согласност од nea.mk и без споделување на линк до нашата платформа.
НЕА
НЕА
НЕА е автор на најразлични содржини. Целта е да ги забавуваме сите девојки од сите возрасти, но и да зборуваме за сериозни теми кои ги интересираат. НЕА може да биде секоја девојка од нашиот тим, немаме цел да напаѓаме, само да шириме љубов и „Girl power“!
- реклама -

Must Read

Ресторан „Lоve“: Од ова лето во Скопје ќе уживаме под магично ѕвездено небо!

Ова лето во Скопје, започнува Вашата и наша вкусна приказна наречена „Løve“ (Лав). Тимот на веќе добро познатиот – Аlikas Wedding Center отвора нов...

Славиме 10 успешни години на македонскиот пазар и целиме кон уште посветла заедничка иднина.

Славиме 10 успешни години на македонскиот пазар и целиме кон уште посветла заедничка иднина. Успешната приказна на брендот Халкбанк АД Скопје, која започна на...

Маја готви од А до Ш: Ч како чорбица во три бои

Стигнати сме до чудни букви, буквата Ч е денес на ред. Ч- ЧУДО! Така беше на бушава азбука! Кај мене е Ч- Чораба –...

Поврзани објави

Ресторан „Lоve“: Од ова лето во Скопје ќе уживаме под магично ѕвездено небо!

Ова лето во Скопје, започнува Вашата и наша вкусна приказна наречена „Løve“ (Лав). Тимот на веќе добро познатиот – Аlikas Wedding Center отвора нов...

Славиме 10 успешни години на македонскиот пазар и целиме кон уште посветла заедничка иднина.

Славиме 10 успешни години на македонскиот пазар и целиме кон уште посветла заедничка иднина. Успешната приказна на брендот Халкбанк АД Скопје, која започна на...

Маја готви од А до Ш: Ч како чорбица во три бои

Стигнати сме до чудни букви, буквата Ч е денес на ред. Ч- ЧУДО! Така беше на бушава азбука! Кај мене е Ч- Чораба –...

Зошто носиме фармерки на 28 Април – ден за борба против сексуалното насилство

Секоја година на последна среда од месец април се обележува т.н. Denim Day чија цел е да придонесе во капањата за подигање на свесност...

Поврзани објави

Ресторан „Lоve“: Од ова лето во Скопје ќе уживаме под магично ѕвездено небо!

Ова лето во Скопје, започнува Вашата и наша вкусна приказна наречена „Løve“ (Лав). Тимот на веќе добро познатиот – Аlikas Wedding Center отвора нов...

Славиме 10 успешни години на македонскиот пазар и целиме кон уште посветла заедничка иднина.

Славиме 10 успешни години на македонскиот пазар и целиме кон уште посветла заедничка иднина. Успешната приказна на брендот Халкбанк АД Скопје, која започна на...

Маја готви од А до Ш: Ч како чорбица во три бои

Стигнати сме до чудни букви, буквата Ч е денес на ред. Ч- ЧУДО! Така беше на бушава азбука! Кај мене е Ч- Чораба –...

Напишете коментар

Ова поле е задолжително!
Внесете го вашето вашето име!