Кажете ги „работите за кои не зборувате“ и станете дел од претставата на Wonderland Theatre

Најновата претстава на театарот Wonderland Theatre на режисерката Нела Витошевиќ е насловена "Работи за кои не зборуваме". Таа ќе биде заснована на лични приказни...

Маја готви од А до Ш: Ф – фантастична пица или Фица

Стигнав до Ф! Филџан, Фудбал, Фабрика, Филадендрон и Фикус. Јадење на Ф – Фалафел, ама јас не сакам да морам да го правам нештото само...

А1 Македонија ја одржа третата годишна конференција “Women in Digital 2021”

Скопје, 9 април 2021г. – Третата годишна конференција “Women in Digital 2021“ во организација на А1 Македонија која се одржа вчера во целосно онлајн...

Маја готви од А до Ш: Х како (не)Хумус манџичката на Маја

Како ми се наредија букви незгодни, да ти се плачи! Малку беше У, па после дојде Ф па Х, следна е Ц и до...

Три пати „ура“ за инстаграм инфлуенсерките кои ја покажуваат реалната слика

По трендот на прекумерно филтрирање, позирање и менување на изгледот, дојде нов многу поздрав тренд. Имено неколку девојки на Инстаграм меѓу кои предводи Данае ...

Какви реклами сакаме да гледаме за 8 Март во 2021 година?

Секоја година имаме два вида осмомартовски реклами од компании, оние кои знаат како и оние кои наместо со жените флертуваат со шака мажи. Зошто велам шака мажи? Затоа што модерен маж, нема да и купи покуќнина на жената за 8 ми март. Таков веројатно знае дека празникот е симбол на женската борба за еднаквост и го почитува тоа. Но, да се вратиме на жените и компаниите. Ќе почнам од позитивните примери, секоја година се повеќе гледаме квалитетен маркетинг. Во него, жените се важни. Тие се успешни, еднакви, свои и посебни и тоа се слави. Таков бренд ќе и се допадне на секоја жена и истата ќе му биде верна. Пример за ова годинава е кампањата на Алкалоид, каде наместо кремите да ги промовираат како „Купете кремичка за поубавата половина“ или „Разубави се со кремичка“, тие ги слават успешните жени во нивниот тим. Жените денеска навистина се самостојни, за жал далеку од еднакви, но чекориме натаму. Па така, тие сами одлучуваат кој бренд ќе го одберат. Брендовите на 21виот век, наместо да им се додворуваат на партнерите на жените, тие почнаа да комуницираат со нивните реални клиентки. Доказ за тоа е дека се менува и брендот кој отсекогаш поставувал нереални стандарди за убавина кај девојчињата – Барби.

А и многу други. Погледнете неколку примери за квалитетни кампањи во продолжение:

Се извинуваме за англискиот, но и замите видеа доста добро ги опишуваат кампањите. Она што е интересно е дека меѓу рекламите има и компании кои до пред некое време комуницираа сосема различно. Па така имаме реклама за детергент која зборува против тоа само жената да се грижи за домот, реклама за барбики која поттикнува девојчињата да бидат успешни жени, и реклама за влошки која покажува колку различно општеството ги цени девојчињата. Светот оди во вистинска насока, а и ние со него.

Услови за преземање на содржината
Објавите на nea.mk се оригинални содржини креирани од нашите автори. Забрането е преземање без согласност од nea.mk и без споделување на линк до нашата платформа.
НЕА
НЕА
НЕА е автор на најразлични содржини. Целта е да ги забавуваме сите девојки од сите возрасти, но и да зборуваме за сериозни теми кои ги интересираат. НЕА може да биде секоја девојка од нашиот тим, немаме цел да напаѓаме, само да шириме љубов и „Girl power“!
- реклама -

Must Read

Кажете ги „работите за кои не зборувате“ и станете дел од претставата на Wonderland Theatre

Најновата претстава на театарот Wonderland Theatre на режисерката Нела Витошевиќ е насловена "Работи за кои не зборуваме". Таа ќе биде заснована на лични приказни...

Маја готви од А до Ш: Ф – фантастична пица или Фица

Стигнав до Ф! Филџан, Фудбал, Фабрика, Филадендрон и Фикус. Јадење на Ф – Фалафел, ама јас не сакам да морам да го правам нештото само...

А1 Македонија ја одржа третата годишна конференција “Women in Digital 2021”

Скопје, 9 април 2021г. – Третата годишна конференција “Women in Digital 2021“ во организација на А1 Македонија која се одржа вчера во целосно онлајн...

Поврзани објави

Кажете ги „работите за кои не зборувате“ и станете дел од претставата на Wonderland Theatre

Најновата претстава на театарот Wonderland Theatre на режисерката Нела Витошевиќ е насловена "Работи за кои не зборуваме". Таа ќе биде заснована на лични приказни...

Маја готви од А до Ш: Ф – фантастична пица или Фица

Стигнав до Ф! Филџан, Фудбал, Фабрика, Филадендрон и Фикус. Јадење на Ф – Фалафел, ама јас не сакам да морам да го правам нештото само...

А1 Македонија ја одржа третата годишна конференција “Women in Digital 2021”

Скопје, 9 април 2021г. – Третата годишна конференција “Women in Digital 2021“ во организација на А1 Македонија која се одржа вчера во целосно онлајн...

Маја готви од А до Ш: Х како (не)Хумус манџичката на Маја

Како ми се наредија букви незгодни, да ти се плачи! Малку беше У, па после дојде Ф па Х, следна е Ц и до...

Поврзани објави

Кажете ги „работите за кои не зборувате“ и станете дел од претставата на Wonderland Theatre

Најновата претстава на театарот Wonderland Theatre на режисерката Нела Витошевиќ е насловена "Работи за кои не зборуваме". Таа ќе биде заснована на лични приказни...

Маја готви од А до Ш: Ф – фантастична пица или Фица

Стигнав до Ф! Филџан, Фудбал, Фабрика, Филадендрон и Фикус. Јадење на Ф – Фалафел, ама јас не сакам да морам да го правам нештото само...

А1 Македонија ја одржа третата годишна конференција “Women in Digital 2021”

Скопје, 9 април 2021г. – Третата годишна конференција “Women in Digital 2021“ во организација на А1 Македонија која се одржа вчера во целосно онлајн...

Напишете коментар

Ова поле е задолжително!
Внесете го вашето вашето име!